Certifikát, diplom
Certifikát a diplom jsou specifickými formami reklamy. Osvědčují se zejména tam, kde jsou vašimi zákazníky maloobchodní prodejny. Krásný zarámovaný diplom, potvrzující, že tato prodejna je schopna prodávat vaše zboží na nejvyšší úrovni, nepřitahuje pozornost jenom k vám, ale také ke schopnostem majitele prodejny, a dělá tedy reklamu oběma. A nemusí jít o žádné speciální znalosti.
Myslíte si například, že k prodávání razítek je třeba mít nějaké zvláštní podmínky a dovednosti? A přece najdete v mnoha prodejnách, které se tímto oborem zabývají, viditelně umístěny odpovídající certifikáty. |
Specifickou formou je použití certifikátu v metodě, které říkám "metoda nadbytečného certifikátu". Jejím základem je získání certifikátu státem akreditované zkušebny na nějakou podružnou vlastnost. Třeba vám dosvědčí, že materiál, ze kterého jsou vyrobeny kapsy vašich oděvů, má vyšší pevnost nebo trvanlivost. Pokud zákazník nenachází velké rozdíly mezi nabídkou konkurence a vaší, přichází pravá chvíle pro použití tohoto certifikátu -- jestlipak zákazník ví, kolik věcí se ztrácí kvůli děravým kapsám? Může snad konkurence doložit, že její kapsy nebudou za týden děravé? My ano. Prosím - zde je certifikát…
obchodní vyjednávání
- Úvod
- Zákazník, koncepce, taktika
- Cíle prodeje a koncepce
- Způsoby prodeje
- Taktika
- Osobní předpoklady
- Motivace
- Sebevědomí
- Emoce
- Rétorika
- Znalosti
- Úspěch
- Budování úspěchu
- Zákon očekávání
- Zákon přitažlivosti
- Víra v úspěch,
- Etika v obchodním vztahu
- Etika a výhodnost
- Pozitivní jednání
- Emoce a stres
- Zvládáme stres
- Hospodaříme s časem
- Ostatní stresové faktory
- Profesionální vystupování
- Řeč těla
- Základy rétoriky
- Dialog
- Jak na trému
- Příprava na jednání
- Obchodní jednání
- Příprava jednání u vás
- Zaneprázdněný zákazník
- Zákazník není přítomen
- Zákazník nemá čas
- Jak prosadit schůzku
- Jednáme se zákazníkem
- Umění naslouchat
- Umění klást otázky
- Nesouhlas a námitky
- Jak dosáhnout objednávky
- Maloobchod
- Veletrhy a výstavy
- Jak se zajímat o zákazníka
- Jak neztratit důvěru
- Faktor vděčnosti
- Jak překvapovat zákazníka
- Reklamace
- Konkurence
- Informace o konkurenci
- Konkurence a zákazník
- Komunikace a propagace
- Nejdůležitější slovo
- Jak na propagaci
- Inzerát
- Rozhlasová reklama
- Plakát, leták
- Časopis, informační bulletin
- Certifikát, diplom
- Reklama na internetu
- Prezentace
- Osobní doporučení
- Speciální způsoby prodeje
- Telemarketing
- Internet marketing
- Multi level marketing
- Kombinace marketingových metod
- Závěrem